paulak.blogg.se

Hej världen

Publicerad 2015-02-08 15:38:17 i Allmänt,

Men jösses vad jobbigt att vara sjuk. Efter några omtumlande veckor med konstiga besked verkar det som jag på G igen.

Egentligen är jag ju ganska glad, (lite gnällig kanske) och pigg men har varit helt utslagen i 4 veckor. Har en veckas sjukskrivning kvar och ska ta till vara på varje dag att boosta kroppen med c-vitaminer, dagsljus och vila.

Trots förkylning och yrsel har jag lyckats göra trolldeg till Mimmi. Eller jag blandade ihop ingredienserna sen fick JK knåda, jag blev trött...

Huset ser ut som om ett gäng troll har kommit inrusande med facklor och skrikit bränn, bränn, bränn. Hur kan så många kläder och prylar hoppa och lägga sig där dom absolut inte ska ligga?

Ja men kolla in tvätthögen i sovrummet! Orkar inte lägga in allt i skåpen, tror jag väntar tills det är dags att använda sakerna istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

PK & co

Jag är 38 år, gift med Johan och har tre barn. Våran syn på livet är att få vardagen att fungera, ha roligt och resa.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela